Martin Láska se už více než 15 let pohybuje v oblasti maloobchodního průzkumu. Během této doby získal bohaté zkušenosti v oborechcategory managementu, merchandisingu a maloobchodního auditu. Byl zodpovědný za vytváření a realizace strategií vedoucích k rozvoji a rozšiřování klíčových obchodních aktivit či vedení klientského oddělení pro maloobchodní řetězce a zajišťování jejich maximální spokojenosti s poskytovanými službami. Tyto zkušenosti nasbíral především ve společnosti Nielsen, kde pracoval na různých manažerských pozicích.
V současné době působí mimo jiné jako nezávislý konzultant v oblasti category managementu. Věnuje se poradenství v oboru marketingových průzkumů a analýz maloobchodního trhu, přednášíexterně na VŠE Praha retail marketing a category management,organizuje školení a workshopy v oblasti procesu category managementu a vede projekty category managementu, zaměřené na hodnocení a s tím spojené zdroje marketingových dat, implementace testovacích in-store aktivit a vyhodnocování výsledků implementace.