uvádí...
8. 10. 2019 | Clarion Congress Hotel Olomouc

Program

Kongresový den
08. 10. 2019

Úvodní slovo zlatého partnera verifikace – GS1 Czech Republic

Kvalitní značení na obalech léčivých přípravků je jedním z kritérií úspěchu evropského systému pro ověřování léčiv. Standardizované značení však také umožňuje automatizaci a efektivitu celého procesu. Co je skryto za 2D kódem a je šance, že si jej lékárníci někdy oblíbí?
Ing. Pavla Cihlářová

Panelová diskuse: Lékárna pro budoucí generace!

  • Vývoj tržeb a počtu/typu lékáren s ohledem na strukturu sortimentu a orientaci na OTC/DS?
  • Rozvoj specializace (veterina, zdr. prostředky apod.) a retailizace (matka a dítě, dermokosmetika apod.) a jejich dopad na celkovou poskytovanou péči
  • Změna chování klientů/ pacientů lékáren s ohledem na e-recept, e-shopy, klientské programy, privátní značky a možná i Rx-online
  • Budoucnost ohodnocení lékáren s ohledem na SIV a nové role (FMD, EGS, e-Health, apod.)
  • Vývoj vzděláváni a absence odborného personálu lékáren a jejich motivace a postavení v primární péči
PharmDr. Tomáš Lukš
Mgr. David Gregor
Mgr. Filip Vrubel
PharmDr. Lubomír Chudoba
PharmDr. Michal Krejsta, MBA

Současný stav systému pro ověřování pravosti léčiv

  • Počet registrovaných držitelů rozhodnutí o registraci (MAH)
  • Počet koncových uživatelů
  • Množství dat k produktům nahraných do NSOL
  • Nejčastěji řešené problémy call centra
  • Trendy v počtu provedených transakcí a podílu alertů, resp. jejich typy a řešení
  • Update Alert management systému
Pavlína Štisová, MBA

Náš rok v lékárně

  • Legislativní změny, které softwarové společnosti musí implementovat do lékárenských systémů (EET, elektronické recepty, GDPR, FMD)
Mgr. Jan Šípek

Etiketa a komunikace v lékárenské praxi

  • Jak za tárou se šarmem a efektivně zvládnout i ne zrovna dobře naloženého zákazníka
  • Tipy pro úspěšnou komunikaci
Ladislav Špaček

Léčivé přípravky a doplňky stravy v sortimentu lékárny

  • Stejná účinná látka – jiný legislativní status – viděno očima lékárníka a právníka.
  • Tentokrát nové kazuistiky: carbo adsorbens, magnesium, serenoa repens a zinek pro muže.
  • Mgr. Libor Štajer
    PharmDr. Jana Matušková

    Exkluzivně: Aktuální výzkum – privátní značky v lékárnách z pohledu spotřebitelů

    • Privátní značky hrají v maloobchodě významnou roli a stále se rozvíjejí. Podívejme se tedy nejen na to, jak je vnímají nakupující v retailu, ale také v lékárnách, a jaké jsou v lékárnách další příležitosti jejich rozvoje.
    Ing. Linda Straková