uvádí...
13. kongres Pharma Profit, 12. 10. 2021, Aquapalace Hotel Prague
Networking a raut

Jak pracovat koncepčně se značkou?

  • 95 % nákupních rozhodnutí je podvědomých. Zkoumejte podvědomé motivace vašich zákazníků.
  • Jak si stojí vaše značka na trhu?
  • Co ji táhne a co jí škodí?
  • Jak se odlišit od konkurence?
  • Jak najít nové příležitosti na trhu? 
  Mgr. Vojtěch Prokeš, sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné společnosti Behavio Labs

Pohled na nákup vybraných skupin sortimentu v retailu a v lékárnách

  • Proč nakupujeme některé kategorie zboží především v lékárně a některé více v drogerii, supermarketu či hypermarketu?
  • Jaký další sortiment by se podle spotřebitelů mohl prodávat v lékárně a které kategorie donedávna spojované s lékárnou se přesouvají do jiných nákupních kanálů?
  • Které zboží patří podle zákazníků neodmyslitelně do lékárny?
  RNDr. Barbora Večerková, business advisor health CE, Nielsen Czech Republic

Akceptace platebních karet v prostředí lékáren.

  • Jednoduché řešení pro akceptaci platebních karet a výhody akceptace platebních karet v prostředí lékáren.
  • Přínos a úspory pro provozovatele lékáren.
  • Změna chování zákazníků a preference bezhotovostních plateb
  • Budoucnost placení - E-commerce a samoobslužné zařízení
  • Nové platební metody a trendy
  Miloslav Bouček, ředitel pro firemní zákazníky, KB SmartPay - Cataps

Jak probíhají kontroly SÚKL v lékárnách

  • Na co se pracovníci lékové agentury při kontrolách v lékárnách zaměřují?
  • Kde mohou lékárníci získat o kontrolách podrobnější informace?
  • Jaké připravuje SÚKL pro lékárníky semináře, a co se na nich o kontrolách mohou dovědět?
  Mgr. Irena Storová, MHA, ředitelka, SÚKL