Jak zhodnotit určitou kategorii?
- Zaměření na produkty, které nejsou na pozitivních listech, ale odborně a ekonomicky mohou hodnotu kategorie zvýšit. A klientovi poskytují i lepší užitek či lepší uživatelský komfort.
- Soustředíme se na dvě kategorie a na dva typy produktů: 1) vláknina, zejména rozpustná vláknina, v kategorii výživa – trávení – zácpa a 2) omega - 3 kyseliny v kategorii vitalita – mozek – paměť – učení.
Co odhalil aktuální mystery shopping v tuzemských lékárnách
- Jak dopadl výdej volně prodejných léků z kategorie cestovní medicína?
- Dokážou lékárníci využít obchodní potenciál této kategorie?
Představíme vám výsledky spotřebitelského výzkumu zaměřeného na on-line nakupování v segmentu lékárna a zdraví
- Chování v této oblasti porovnáme i s chováním v tradičních internetových obchodech.
- Podíváme se i na to, jak se chování spotřebitelů v oblasti e-commerce změnilo za poslední čtyři roky.
Panelová diskuse: Verifikace pod drobnohledem
- Na co by se měl lékárenský trh v souvislosti s ověřováním pravosti léčiv připravit.
- Co se ukázalo během pilotních projektů
- Vše o technickém vybavení, sběru dat a komunikaci s úložištěm.
Panelová diskuse: Ovlivní výsledky dohodovacího řízení dostupnost lékárenské péče v ČR?
- Jsou výsledky dohodovacího řízení z 15. 6. 2018 uspokojivé a naplnily očekávání lékárníků?
- A jaké jsou možnosti vývoje odměňování tohoto sektoru v následujících letech?
- Můžeme v blízké budoucnosti počítat s udržitelností dostupnosti lékáren a zajištěním vyšší dostupnosti léčivých přípravků?