uvádí...
8. 10. 2019 | Clarion Congress Hotel Olomouc

Reference

Staňte se i vy spokojeným účastníkem.
Proč byste se měli zúčastnit?

Co řekli účastníci o kongresu?

„Už jsem asi na třetím kongresu, k jeho opakovaným návštěvám mě láká to, že mi zde připadají přednášky zajímavé a že pro lékárníky je účast zdarma. A také musíme sbírat body v rámci celoživotního vzdělávání. Jedu sem ráda, protože se dostanu do jiného prostředí. Leccos z toho, co jsem na kongresu slyšela, v práci uplatňuji. Pokud jde o stánky, spíše si člověk připomene produkty, které výrobci mají. Z přednášek mě určitě zaujala prezentace Mariana Jelínka o emocích, na které člověk občas zapomíná.“

PharmDr. Lenka Dosadilová, Lékárna U Zámku, Sokolov

„Na kongres Pharma Profit chodím pravidelně, protože mi přijde přínosnější než jiné kongresy. Z programu mě zaujala přednáška o kontrolách Státního ústavu pro kontrolu léčiv v lékárnách a panelová diskuse, protože se jednalo o problémy, které nás všechny trápí, a nikde se to neřeší, jen mezi námi. Vždy si to všechno řekneme, a stejně se nic neděje. Pokud jde o minulé kongresy, objevili jsme na nich dvě kosmetické firmy, jejichž produkty v lékárně od té doby vedeme.“

RNDr. Eva Trnková, Lékárna U Zlatého slunce, Praha

„Na kongresu jsme podruhé a k opětovné účasti jsme se rozhodli kvůli výborné organizaci, příjemnému pracovnímu prostředí pro vystavovatele a také zpětné vazbě od našich klientů, s nimiž máme možnost se zde potkávat v neformálnějším prostředí. Navázali jsme nové kontakty a jsme velmi spokojeni. Musím říct, že systém razítek, která účastníci na kartičky do tomboly u jednotlivých stánků sbírají, je pro nás jako partnery velmi pozitivní a dobrá věc.“

Kateřina Havelková, Nestlé Česko

„Pro mě osobně jde o první účast, ale naše společnost je pravidelným účastníkem kongresu. Potkali jsme se zde s našimi klienty, získali nové kontakty, a hlavně jsme mohli lékárníkům představit naši firmu a její sortiment, což je hlavní důvod, proč se kongresu zúčastňujeme. Z programu mě zaujal Marian Jelínek, už jsem ho zažil přednášet a určitě je fajn ho vidět a slyšet několikrát. Hlavně nás ale zajímají přestávky, kdy za námi ke stánku chodí účastníci kongresu. Je to zde perfektní, skvělé občerstvení, jen jsme se ještě nedostali na kávu, ale to určitě také přijde.“

MVDr. Jaroslav Merta, Bayer

„Jde o moji druhou účast. Kongres se mi líbí, je tady dobrá organizace, vše klape a jsou zde zajímavé přednášky. A co mě zaujalo? Vždy mě zajímají úvodní motivační přednášky známých osobností, protože jde o něco jiného než na ostatních odborných seminářích. Je to určité odlehčení. U stánků partnerů si člověk doplní informace ohledně produktů, běžně ne všechny novinky totiž za provozu v lékárně dokážete pojmout.“

Michaela Honzajková, Lékárna Menora, Plzeň

„Na kongresu jsem poprvé. Dozvěděla jsem se o něm od kolegyně, která se ho zúčastňuje, a tak jsme přijely spolu. U stánků partnerů jsem objevila nějaké novinky, například kosmetické přípravky značky Eucerin, které jsem si vyzkoušela. Když byla prezentace ředitelky SÚKL, připomněla jsem si, co je důležité při kontrolách v lékárnách, ale i ostatní přednášky byly zajímavé.“

Mgr. Věra Sokolová, Lékárna Olympia, Nejdek

„Na kongresu je naše společnost poprvé, o účasti rozhodlo její vedení. Jde zde velice pěkná atmosféra a úžasné přednášky, které jsem si ráda poslechla. K vidění je tady plno milých lidí jak z řad kolegů z ostatních firem, tak z řad lékárníků. Je znát, že jsou na kongresu rádi, všichni byli pozitivně naladěni. Získali jsme zde mnoho nových kontaktů a potkala jsem se s lidmi z lékárenství, s nimiž jsem se už delší dobu neviděla.“

Martina Newaldová, URGO Healthcare CZ

„O kongresu jsem se dověděla z časopisu Pharma Profit, zúčastňuji se ho poprvé. Přišla jsem kvůli informacím o ochraně osobních údajů a zajímá mě přednáška o cenotvorbě. Prošla jsem si stánky partnerů, určitě jsem získala zajímavé zprávy. Interesantní byla panelová diskuse o zavedení e-receptu, zazněly i zprávy z praxe. V oboru jsem zatím krátce, takže nemám téma, které bych chtěla, aby na kongresu zaznělo, pro mě jsou přínosné všechny informace. A pokud jde o organizaci kongresu, je vše v pořádku.“

Kateřina Bodinková, Lékárna Fakultní nemocnice Olomouc

„Nejsem lékárník, ale lékárny sdružujeme. Na kongres jezdím pravidelně, vracím se hlavně kvůli novinkám, které mě z farmacie zajímají. Tentokrát hlavně elektronizace zdravotnictví a pak také ochrana osobních údajů, další důležitá součást spolupráce s lékárnami. Z programu mě zaujala přednáška o projektech v lékárnách Alphega. Během kongresů Pharma Profit jsem se nesetkal s žádným nezajímavým tématem, veškeré přednášky jsou aktuální. Možná by mě do budoucna zajímala panelová diskuse, jíž by se zúčastnili všichni zástupci lékáren na trhu, tedy řetězců, virtuálních uskupení a podobně.“

Miroslav Bartoň, CoPharm

„Loni jsem se byla podívat, jak kongres funguje, moc se mi to líbilo, tak jsme se letos rozhodli coby partneři zúčastnit. Na kongresu jsme tedy poprvé. Splnil naše očekávání. Je zde hodně zástupců lékáren a firem, které se zajímají o naše produkty, a jsme rádi, že jim je můžeme představit. Program v kongresovém sále nemohu vnímat, protože zájem o naše výrobky je velký. Dostávám spoustu zajímavých dotazů. Mám pocit, že vše funguje, všechna naše přání byla splněna. Uvažujeme o tom, že se příští rok minimálně jednoho kongresu Pharma Profit zúčastníme.“

Eva Čejková, Philips Avent

„Na kongresu jsem poprvé. Reagoval jsem na newsletter, kde byla informace o tom, že se kongres připravuje. Některé naše produkty do lékáren nabízíme, takže jsme si řekli, že by mohlo být zajímavé, jak na náš sortiment budou lékárníci reagovat. U stánku je lidí stále hodně, dotazů také dostáváme dost. Naše očekávání ohledně interakce lékárníků se splnila, protože už víme, od kterého dodavatele berou zboží, zda znají naše produkty a jak na ně reagují jejich klienti. Tím pádem si můžeme udělat představu, zda pro nás stěžejní produkty zajímají i zákazníka. Přednášky vidím alespoň částečně na velkoplošné obrazovce a ,nasávám´ informace. O účasti na dalším kongresu budeme určitě uvažovat.“

Petr Šuma, Beaphar Eastern Europe

„Kongresu se coby partneři zúčastňujeme opakovaně, potkáváme na nich naše zákazníky, informujeme je o nových i stávajících produktech, s klienty tak neustále udržujeme kontakt. Návštěvnost je zde vynikající, lékárníci, kteří navštěvují náš na stánek, jsou spokojení. Nenašel jsem během dne žádný problém, organizační tým vše okamžitě zařídí.“

Michal Šolc, Omega Pharma

„Jde o naši první účast na kongresu Pharma Profit. Společnost Atoz Marketing Services známe i vzhledem k pořádání jiných podobných akcí, na které se zaměřujeme. Kongres prozatím naše očekávání splnil. Účastníci k našemu stánku chodí, předpokládali jsme, že zde získáme nové kontakty a budeme rozvíjet náš obchod, což se zatím daří.“

Michal Kričfaluši, Philips ČR

„Kolegyně na kongres chodí, já jsem na něm poprvé. Tentokrát je v programu téma ochrany osobních údajů, kterou zřejmě budu mít v lékárně na starosti, proto jsem se tentokrát na kongres vypravil. Prezentace o ochraně osobních údajů má očekávání většinou splnily, i když sama o sobě je ta problematika velmi smutná. Informace, které jsem potřeboval, jsem do určité míry ale získal, bude záležet na konkrétní implementaci. Dopolední blok přednášek byl zajímavý celý i panelová diskuse byla přínosná, i když je otázka, jestli názory, které zaznívaly z pléna, budou přeneseny do reálné legislativy. Probíhající přednáška o cenotvorbě je zajímavá a určitě se najde mnoho témat se spoustou rad, která zaujmou. Atmosféra je zde příjemná. Je snad jen otázka, zda nezvolit kratší bloky prezentací, mezi nimiž by si lidé mohli vybírat.“

Tomáš Blumenstein, Lékárna U Černého orla

„Na kongresu jsem potřetí, vracím se kvůli atmosféře, kontaktům a zajímavým lidem a kvůli tomu, že se naučím něco nového. Těšil jsem se na panelovou diskusi o e-receptech. Pokud jde o hodnocení kongresu, vždy je prostor pro zlepšení. Navrhuji na občerstvení dodat zelený a černý čaj. A workshopů by mělo být více. Vše je o komunikaci, důležité je dorozumět se.“

Jiří Maliňák, Leonardi MedCz

„Na kongresu už jsem byl několikrát a láká mě na něm to, že se od ostatních odlišuje. Zde se jako nezávislý lékárník dozvím hodně o marketingu, o vystavení produktů, o nástrojích, které lze použít při vyjednávání s farmaceutickými firmami a podobně. Líbila se mi panelová diskuse. Někteří starší kolegové mají sice pocit, že řetězce nějakým způsobem ublížily lékárenství v Čechách i na Slovensku, ale jsem přesvědčený o tom, že lékárenské řetězce vnesly systém do podnikání a ukázaly lékárníkům věci, které se neučí na vysoké škole. To znamená například záležitosti kolem budování značky, práci s cenou, category management. To všechno jsou záležitosti, bez nichž lékárenství nemůže existovat, a nezávislé lékárny by tyto informace jinde velmi těžko sháněly. Pro mě je kongres velmi praktický, je na vysoké úrovni a moc se mi líbí. A rád se ho zúčastním znovu.“

PharmDr. Juraj Karczub, Forte Pharm, Brno

„Zatím nemám s čím porovnávat, protože na tomto kongresu jsem poprvé. Hodnotím ho pozitivně, šla jsem sem, abych se setkala se známými tvářemi, zjistila, co se mohu nového dozvědět. A zatím je to dobré. Byla jsem se podívat na panelové diskusi, která se mi líbila, přišla mi zajímavá a určitě bych ráda získala ještě detailnější názory zástupců lékárenských sítí a řetězců, takže klidně bych vydržela, kdyby byla delší.“

Alena Žižková, IMS Health

„Na kongresu jsem poprvé a určitě bych se zúčastnila i příště. Nejvíc se mi líbila panelová diskuse, protože mě právě zajímalo srovnání jednotlivých lékárenských sítí a uskupení. Kongres se mi moc líbí, je výborně zorganizován, stánky partnerů s perfektní prezentací, příjemní lidé, opravdu jednička. Témata přednášek byla zvolena dobře, je to perfektně zvládnuté.“

Iva Hárovníková, Pilulka Lékárny

„Na kongresu jsme již počtvrté. Hodnotím ho pozitivně, protože se nám během něj podařilo získat pět nových partnerů. Možná bych uvítal, kdyby se ho zúčastnili i naši konkurenti z oblasti dermokosmetiky. Ti mi zde scházeli.

Radim Šíma, Beiersdorf

Velmi se mi tady líbí, na kongresu už jsem potřetí, jednou jsem se ho zúčastnila v Olomouci a nyní podruhé v Praze. Vynikající a velmi přínosná byla přednáška pana Špačka, i když si myslím, že spousta z nás nemá problém s komunikací s pacientem, čímž myslím především nás ze staré školy, ale bylo to přínosné, zábavné a inspirující. Zajímavá byla i panelová diskuse.

Mgr. Jitka Junová, Lékárna Magistra, Praha

Na kongresu Pharma Profit jsme poprvé, ale už jsme samozřejmě absolvovali spoustu dalších konferencí. A mohu-li to srovnat, vaše organizace celého tohoto projektu je naprosto úžasná, skvělá, jsme tady naprosto spokojeni. Pokud jde o nové kontakty, navštěvujeme se u stánků s kolegy, debatujeme spolu, vyměnili jsme si kontakty a jsme velmi spokojeni. Určitě plánujeme účast na dalších kongresech Pharma Profit.“

Hana Dufková, Galmed

Osobně se kongresu účastním poprvé, ale jako firma jsme na něm už počtvrté a uvažujeme o účasti i na tom dalším. Atmosféra je tady výborná, a pokud jde o nové obchodní kontakty, tolik, kolik jsme si představovali, jsme jich zatím nezískali, ale je tady pro nás plno nových věcí.

Jana Štěpánová, Codeware

Na kongresu jsem potřetí, jel jsem i na ten, který se konal loni v Olomouci. Jednoznačně jde o jeden z mála kongresů, který se týká marketingu a ekonomiky. Konečně něco, co můžeme využít v lékárně, a ne se bavit jenom o kapičkách na rýmu. Panelová diskuse mě zaujala, připojil jsem se k diskutujícím a těšil jsem se na známé tváře jejích účastníků, jako je například pan doktor Krejsta, protože ten má vždycky co říci.

PharmDr. Luboš Semerák, Lékárna Medicipharm, Praha

Na kongresu jsem si to opravdu užívala. Byla jsem skutečně pozitivně překvapena nadšením, kterým sál doslova vyzařoval. Viděla jsem zde skupinu lékárníků, kteří svou práci dělají s nadšením a kteří chtějí věci posouvat dopředu.

Caitlin Sorrell, ředitelka pro projekt Alphega Pharmacy v Evropě

Přednášky mají vysokou úroveň, a co se mi moc líbilo a čím vynikáte, je panelová diskuse. To ostatní kongresy nemají. Názory diskutujících jsou pro nás velkým přínosem. A navíc se tady potkáváme s obchodními partnery.

David Balko, key account manager, GlaxoSmithKline

Na kongresu jsem byla poprvé a moc se mi
líbil. Přednášku měla moje oblíbená paní
doktorka Matušková, to je pro mě autorita číslo jedna. Toho bych chtěla u svých kolegyň docílit, aby takto efektivně komunikovaly s pacientem, aby si ho dokázaly přitáhnout. To je pro mě to nejdůležitejší.

PharmDr. Romana Bobková, Lékárna U Lidlu, Teplice

Kongresu Pharma Profit jsem se zúčastnila
podruhé. Cíleně jezdím na přednášky doktorky
Matuškové, líbí se mi i skladba vystavujících
partnerů, v podstatě je to i základ pro navázání
obchodních partnerství ci rozšíření spolupráce.

PharmDr. Marcela Koupilková, Lékárna Pod platany, Praha

Na kongresu jsem byla podruhé a nejvíc se mi
líbila Caitlin Sorrell a paní doktorka Matušková.
Ráda na kongres prijdu i příště.

PharmDr. Zora Zoubková, Lékárna U Svatého Ducha, Znojmo

Na kongresu jsem poprvé a považuji ho za přínos. Celý dopolední program hodnotím pozitivně, líbila se mi zajímavá přednáška pana Špačka, podnětná byla i panelová diskuse.

PharmDr. Lucie Šantavá, Ph.D., Lékárna AVE, Olomouc

Nejvíc se mi líbila Caitlin Sorrell a paní
doktorka Matušková. Ostatně jako vždycky, už
jsem je viděla dřív, znám je a bylo to perfektní. V praxi urcitě získané informace využiju. Doktorka Matušková má vždy něco nového, ona prezentace neopakuje.

Mgr. Leona Štěpková, Lékárna Hostomice nad Bílinou

Videoreportáže z minulých ročníků