uvádí...
8. 10. 2019 | Clarion Congress Hotel Olomouc

Důvěryhodné značky

Zahraniční i tuzemské průzkumy ukazují, že při nákupu hraje jednu z nejdůležitějších rolí důvěra ve značku.

Proto se společnost Atoz Marketing Services rozhodla spustit program, který bude na základě rozsáhlého průzkumu mezi spotřebiteli vybírat a oceňovat značky, kterým čeští spotřebitelé nejvíce důvěřují v kategoriích FMCG, OTC výrobků, služeb a mnoha dalších. Skupina Atoz Pharma zkoumá 15 lékárenských kategorií.

Kategorie: Alergie; Bolest; Bolest v krku; Dermokosmetika; Dětské vitamíny; Chřipka a nachlazení; Kašel; Močové ústrojí; Péče o klouby; Probiotika; Rýma; Veterina; Vitalita; Zažívání; Zubní hygiena

V rozsáhlém celonárodním průzkumu hodnotí tisíce českých spotřebitelů, kterým značkám nejvíce důvěřují.

V každé kategorii vítězí jen jedna nejdůvěryhodnější značka. Vítězové mohou používat logo Nejdůvěryhodnější značka.