uvádí...
11. 10. 2018 | Clarion Congress Hotel Olomouc

Program

Kongresový den
11. 10. 2018

Letem ekonomickým světem aneb Jak se v posledních letech vyvíjí globální ekonomika

  • Jaká jsou rizika jejího dalšího vývoje s ohledem například na Brexit či obchodní válku mezi USA a Čínou?
  • V ČR máme rekordně nízkou nezaměstnanost a rekordně rychlý růst mezd. Co to udělá s inflací a jak se vlastně vyvíjí tuzemská ekonomika?
Ing. Vladimír Pikora, PhD.

Panelová diskuse: Ovlivní výsledky dohodovacího řízení dostupnost lékárenské péče v ČR?

  • Jsou výsledky dohodovacího řízení z 15. 6. 2018 uspokojivé a naplnily očekávání lékárníků?
  • A jaké jsou možnosti vývoje odměňování tohoto sektoru v následujících letech?
  • Můžeme v blízké budoucnosti počítat s udržitelností dostupnosti lékáren a zajištěním vyšší dostupnosti léčivých přípravků?
Mgr. Aleš Nedopil
Mgr. Filip Vrubel
Ing. Filip Debef
PharmDr. Lubomír Chudoba
PharmDr. Michal Krejsta, MBA
11:30 - 12:00

Přestávka na kávu

Panelová diskuse: Verifikace pod drobnohledem

  • Na co by se měl lékárenský trh v souvislosti s ověřováním pravosti léčiv připravit.
  • Co se ukázalo během pilotních projektů
  • Vše o technickém vybavení, sběru dat a komunikaci s úložištěm.
Pavlína Štisová, MBA
Ing. Jarmila Jiraská
PharmDr. Martin Šimíček
Mgr. Jan Šípek
Ing. Pavla Cihlářová
Mgr. Martin Mátl

Představíme vám výsledky spotřebitelského výzkumu zaměřeného na on-line nakupování v segmentu lékárna a zdraví

  • Chování v této oblasti porovnáme i s chováním v tradičních internetových obchodech.
  • Podíváme se i na to, jak se chování spotřebitelů v oblasti e-commerce změnilo za poslední čtyři roky.
Ing. Jan Penkala

Co odhalil aktuální mystery shopping v tuzemských lékárnách

  • Jak dopadl výdej volně prodejných léků z kategorie cestovní medicína?
  • Dokážou lékárníci využít obchodní potenciál této kategorie?
Ing. Jana Klusáčková
15:00 - 15:30

Přestávka na kávu

Jak zhodnotit určitou kategorii?

  • Zaměření na produkty, které nejsou na pozitivních listech, ale odborně a ekonomicky mohou hodnotu kategorie zvýšit. A klientovi poskytují i lepší užitek či lepší uživatelský komfort.
  • Soustředíme se na dvě kategorie a na dva typy produktů: 1) vláknina, zejména rozpustná vláknina, v kategorii výživa – trávení – zácpa a 2) omega - 3 kyseliny v kategorii vitalita – mozek – paměť – učení.
PharmDr. Jana Matušková